Термін навчання: 2 дні (16 годин).

Галузь знань : 22 “Охорона здоров’я”

Спеціальність: 222 “Медицина”

Головна мета: удосконалити підготовку лікарів загальної практики, неврологів, психіатрів щодо поглиблення професійних знань та практичних навиків, ознайомлення з актуальними проблемами коморбітності психоневрологічних розладів, пов’язаних з вживанням психоактивних речовин (ПАР).

         Цільова аудиторія, яка може брати участь в семінарі: лікарі загальної практики-сімейні лікарі, неврологи, психіатри

Основні теоретичні питання, які будуть розглянуті під час проведення семінару:

- проблеми коморбітності психоневрологічних адиктивних розладів, пов’язаних з вживанням психоактивних речовин (ПАР)

- патогенетично-патохімічні підгрунтя епілептичного синдрому при хронічному алкоголізмі

- неврологічні розлади алкогольної природи, алкогольні енцефалопатії та поліневропатії

- психопатологічні синдроми, обумовлені вживанням алкоголю

- неврологічні та психопатологічні синдроми, обумовлені вживанням наркотичних речовин

- порядок виявлення військовослужбовців, що перебувають в стані алкогольного, наркотичного сп’яніння та алгоритм дій з ними

Основні практичні навики, які будуть відпрацьовані під час семінару:

- вміти виявляти військовослужбовців, що перебувають в стані алкогольного, наркотичного сп’яніння та знати алгоритм дій з ними.

- вміти діагностувати основні психопатологічні синдроми, які пов’язані з вживанням психоактивних речовин і надавати невідкладну допомогу при них;

- вміти надавати невідкладну допомогу при алкогольному або наркотичному спянінні різного ступеня;

- вміти надавати невідкладну допомогу при алкогольній комі;

- вміти діагностувати і лікувати алкогольну енцефалопатію та алкогольну поліневропатію;

- вміти надавати невідкладну допомогу при епілептичному нападі, обумовленому хронічним алкоголізмом.


Термін навчання: 2 дні (16 годин).

Галузь знань : 22 “Охорона здоров’я”

Спеціальність: 222 “Медицина”

Головна мета: удосконалити підготовку лікарів загальної практики щодо принципів та цінностей пацієнт-орієнтованого підходу та впровадження його в роботу первинної медичної допомоги; підвищити поінформованість лікарів щодо впливу мультиморбідної патології на рівень смертності, загальний стан здоров’я та показники якості життя пацієнтів; поглибити знання щодо сучасних підходів в оцінці коморбідності в клінічній практиці (зокрема, пацієнтам з ішемічною хворобою серця (ІХС)) відповідно до вимог сучасної доказової медицини.

         Цільова аудиторія, яка може брати участь в фаховій школі: лікар загальної практики

         Компетенції, які удосконалюються під час занять у фаховій школі:

         - здатність реалізувати пацієнт-орієнтований холістичний підхід в роботі із кожним пацієнтом/ родиною, побудований на довготривалих довірчих відносинах лікар-пацієнт незалежно від соціального статусу, віку, статі, виниклої медичної проблеми та інших особливостей пацієнта;

         - спроможність збирати медичну інформацію про пацієнта і аналізувати клінічні дані; здатність до комплексної оцінки стану пацієнтів, що мають кілька медичних проблем

         - здатність до цілісного підходу до вирішення проблем із здоров'ям пацієнтів, враховуючи їх фізичні, психологічні, соціальні, культурні особливості;

         - вміння проводити виявлення і оцінку факторів ризику, профілактику та лікування ішемічної хвороби серця, як одну з визначальних серед хронічної неінфекційної патології;

         - вміння проводити пацієнт-орієнтоване, мотиваційне консультування та навчання пацієнтів щодо модифікації способу життя і корекції факторів ризику серцево-судинних захворювань.


Усі зареєстровані учасники при відвідуванні дводенного заходу отримують сертифікат до особистого освітнього портфоліо з 10 БПР* за умови успішної відповіді на 75% питань заключного тестового контролю.